Eğitim Öğretim Döneminde Aile Ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 2 Ayda Bir Öğrencilere Para Yardımı Yapmaktadır.


Sosyal yardım alma hakkına sahip ailelerimize mensup, devlet okullarında okuyan ve sınıflarında dereceye giren ilk ve ortaöğretim öğrencilerimize net asgari ücretin yüzde 60'ına. Ortaöğretime dışardan devam eden çocuklar için ödenen miktar: Burada yapacağınız başvuru ile mütevelli heyeti başvurunuzun.

Şartlı Eğitim Yardımı Kapsamında Verilen Nakdi Eğitim.


18 yaşından büyük olan öğrencilere burs desteği sağlanması için öğrencilerin fakirlik belgesine sahip olması gerekir. Devlet tarafından öğrencilere 800 tl’ye kadar destek parası. Yanlış beyan ile yardım alınması halinde cezai yaptırım hakkı vardır ve verilen paranın faiziyle talep.

Yardımı Alacak Ailelerin Çocuklarını Okula Göndermeleri Gerekmektedir.


Başarılı öğrencilerin okullarından aldıkları burslar, vakıflar ve derneklerin bursları, hayırsever vatandaşların verdiği eğitim ve öğretim yardımları öğrenim belgesi (okul müdürlüğünden. Yükseköğretime devam eden çocuk için ise 1.617 tl yardım destek parası verilmektedir. Eğitimi sırasında öğrencinin ihtiyacı olan başka nedenler kişiye para yardımı yapılmasını önüne geçmez.

Okul Yardım Parası Almak Için Okul Yardım Parası Başvurusu Sosyal Hizmetler Merkezi Ya Da Aile, Çalışma Ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Il Müdürlüklerine Yapılması Gerekmektedir.


Şartlı eğitim yardımı için gerekli başvuru koşulları bu şekildedir. Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olan öğrencilerin nüfus cüzdan fotokopisi meslek kuruluşlarına başvuru belgesi gelir belgesi. 2022 eğitim öğretim yılında devlet.

Sınıfta Dahil Olmak Üzere Devam Edenlere Aylık 684 Tl, Ortaöğretimde Öğrenimlerine Devam Edenlere Aylık 730 Tl, Eğitimlerine Yüksek Öğrenimde Devam Eden Öğrencilere Ise.


1023tl lise eğitimine ödenen miktar: Bu desteklere ek olarak devlet tarafından öğrencilere yönelik mali yardımlar da bakanlık tarafından sed yardımı olarak verilmektedir. Devlet yardımı i̇çin gerekli belgeler nelerdir?