50 Dkg Liszt 25 Dkg Krumpli 2,5 Dl Tej 3 Dkg Élesztő 1 Dl Olaj.


A margarint és a tejfölt a mikróban szobahőmérsékletűre melegítem. 500 g liszt 150 ml meleg tej 25 g élesztő 1 teáskanál cukor 1 tojás, szétválasztva 60 g tejföl 100 g vaj 1 evőkanál só 250 g darált tepertő 1. Megtanultam én is elkészíteni házilag a saját kenyeremet, kalácsomat és pitéimet.ez a sütőszenvedély ráadásul felnőttkoromra sem hagyott alább.ma is gyakran előfordul, hogy ha.

A Krumplis Pogácsa Önmagában Is Isteni, De Ha Reszelt Sajt Kerül A Tetejére, Akkor Tényleg Fantasztikusan Finom!


0,5 kg túró (házival az igazi) 1,5 ek. 40 dkg liszt 25 dkg krumpli 25 dkg túró 20 dkg vaj 5 dkg sajt 1 tojás 1 evőkanál só a krumplit hámozd meg, majd forró vízben főzd meg. Limara sajtos pogácsa recept video szoky konyhája hozzávalók:

Hozzávalók A Tésztához 500 G Finomliszt 150 G Morzsolható Keménységű Vaj 400 G Sűrű Tejföl 1 Db Tojás 1 Tojássárgája 1 Dl Langyos Tej 30 G Friss Élesztő 1 Tk Al Limara Péksége:


Közepébe egy mélyadést készítettem, ide tettem a tejfölt, a tojásokat és a. Hozzávalók 30 perc + 1 éjszaka 1 tepsi 250 g liszt (bl. A vajat elmorzsoltam a liszttel, majd belekevertem a sót.

50Dkg Liszt 25Dkg Vaj Vagy Margarin 25Dkg Reszelt Sajt 1 Csomag Sütőpor 1 Kávés Kanál Só Annyi Tejföl Amennyi.


20 dkg vaj vagy margarin 5 dkg liszt teteje: 60 dkg finomliszt, egy lapos evőkanál só, 25 dkg margarin, 25 dkg reszelt sajt, fél. 260 ml tej 3 dkg élesztő 50 dkg liszt 1 tojás 5 dkg zsír (puha) 1 evőkanál só vajas réteg:

A Tojásokat Felverve Keverem Bele (Teszek Félre Belőle A Pogácsák Tetejének A Kenésére).


Sajtos pogácsa limara hagytam 10 percig pihenni. Összeállítottam a tésztát, mindent a hűtőből vettem ki, hideg hozzávalókkal dolgoztam. Track macros, calories, and more with myfitnesspal.