Bir Önceki Kabine Toplantısından Çıkan Ulaşım Desteği Sonrası Şimdi De Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Lise Üniversite 5500 Tl Yardım Başvurusu Müjdesini.


8 haziran 2022 eğitim hayatı için önem taşıyan. Ayrıca 1.611 tl öğrenci yardımı için. Hangi öğrencinin ne kadar alacağı listede belirtildi.

Devlet Tarafından Verilen Eğitim Yardımına Ek Olarak Verilen Para Yardımı Her Lise Ve Üniversite Öğrencisi Için Aylık 1417,47 Tl.


E devlet şifrenizle giriş yapın. Dün yapılan kabine toplantısı sonrasında cumhurbaşkanı. Öğrenci̇lere 1.611 tl para yardimi yapilacak.

Çocuğunu Okutan Fakir Ailelere Para Yardımı Yapılıyor!


(i̇lkokul, lise, üniversite) maddi durumu yetersiz olduğu halde çocuğunu okutmaya çalışan ailelere devlet para yardımı. İlkokul, ortaokul, lise ve üniversite öğrencilerine müjde! Eşekhake kanalından artık ve sonra izliyemiyeceğiniz için size bunu sunmak istedim benim adım:ali rauf demir

Ve Ortaöğretim Öğrencisi Için Aylık 1259 Tl, Ilkokul.


Home » başvurular » devletin öğrencilere verdiği para yardımı başvuru formu 2023. Yorum ekle son güncelleme tarihi: Bu noktada kyk, kaymakamlıklar, aile sosyal hizmetler.

İlkokul Ortaokul Lise Ve Üniversite Öğrencileri İçin 1611 Tl Yardım Yapılacak Berkay 8 Haziran 2022 Son Güncelleme:


Bu desteklere ek olarak devlet tarafından öğrencilere yönelik mali yardımlar da bakanlık tarafından sed yardımı olarak verilmektedir. 2022 eğitim öğretim yılında devlet tarafından. Aile bakanlığı tarafından eğitim giderleri için ilkokul, ortaokul, lise ve üniversite öğrencilerine 1.611 tl ödeme yapıldığı ifade edildi.