Bu Merkezin Amacı İstanbul Üniversitesi Bünyesinde Blokzinci.


Our hospitals we are here to serve with. Lütfen bekleyiniz otomatik olarak yönlendirileceksiniz. Uygulama ana sayafasına geri dön

26.11.2020 Midterm Exam Announcement For Atatürk's Principles And History Of Turkish Revolution Course For International Students 17.03.2020 Our R&D Support Has Been Deferred.


(aksi̇s) öğrenme yönetim sistemleri (öys) i̇letişim bozdoğan kemeri. Rna biyolojisi araştırma grubu hücreler, rna’ların yapılarını, işlevlerini ve kararlılıklarını kontrol etmek için onları kimyasal. İstanbul üniversitesi açık ve uzaktan eğitim fakültesi.

Aksis Digital Solutions Your Trusted Digital Transformation Partner For Over 25 Years, We Have Been Standing By Our Clients As A Trusted Solution Partner In Their Digital Transformation Journey.


İstanbul üniversitesi aksis başvuru sistemi duyurular 7417 sayılı kanunla düzenlenen öğrenci affı online başvuru kılavuzu duyuru diğer aksis'e bu adresten ulaşabilirsiniz. Aksis online kayit / online enrollment merkezi yerleştirme sınavları ile gelen ve istanbul üniversitesi'ne yeni kayıt olan öğrenciler hesap oluşturabilir. Uygulamalarına erişim olmayacak, aksi̇s ile entegre çalışan sistemler ile.

22 Lisans, 20 Ön Lisans Ve 7 Lisans Tamamlama Programı Bulunmaktadır.


İstanbul üniversitesi açık ve uzaktan eğitim fakültesi önemli duyuru değerli öğrencimiz, yeni öğrenme yönetim sistemine aksis.istanbul.edu.tr adresinde bulunan “açıköğretim öğrenme. Eposta/tc kimlik no alanı boş. Members, retired, students, graduated, wife, husband, child of staffs to istanbul university to the extent possible, are served with the appropriate fee.

İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi.


Bu programların 29’ü açıköğretim, 18’i auzef’e bağlı uzaktan öğretim, 2’si de diğer fakültelere bağlı uzaktan. Sentir, responsive admin and dashboard ui kits template.