Які Ж Вони Довгі, Ті Ночі І Дні А, Знаєш, Буває, Коли Я Не.


Я буду чекати, я буду хотіти їх бачити знову і знову до них! Які ж вони довгі, ті ночі і дні! Які ж вони довгі, ті ночі і дні а, знаєш, буває, коли я не можу піднятися далі в полоні оков, але відчуваю, невидима сила.

Web Я Їду Додому, До Тебе Додому.


Web я їду додому, до тебе додому, де очі знайомі і завжди нові я їду додому, до тебе додому. Web я їду додому я бачу навколо каміння і квіти, міста і вокзали, і сонце, і сніг. Web де б ми не були, скільки б нам не було років, завжди тягне додому, до рідного порога.

Web Тримайся, Донецьк, Луганськ ,Маріуполь!


Web я їду додому, до тебе додому, де очі знайомі і завжди нові! Я їду додому, до тебе додому. Я їду додому, до тебе.

Web Видеоматериал С Поездки На Украину Зимой И Весной 2010 Г


Web океан эльзы я їду додому — на музыкальном портале зайцев нет вы можете бесплатно скачать и слушать онлайн песню «я їду додому» (океан ельзи) в. Та всі святині, що стояли століттями! А, знаєш, буває, коли я не можу піднятися.